Ersa Dental – Ağız ve Diş Sağlığı

Gülümsemek En Çok Çocuklara Yakışır
beylikdüzü kanal tedavi

İstanbul Beylikdüzü kanal tedavisi işlemlerini yapmış olduğumuz ağız ve diş sağlığı kliniğimizde uzman diş hekimlerimiz yer alır. Diş kliniğimizle irtibata geçerek ağız ve diş sağlığınız hakkında muayene randevusu oluşturabilir ve bu şekilde diş hekimlerimizle görüşme sağlayabilirsiniz. Kanal tedavisi bir diğer söylemle Endodontik tedavi yöntemi, diş köklerinde hasar oluşması sonucunda uygulanır. Diş köklerinde meydana gelen iltihabın kökten tam olarak uzaklaştırılması ve akabinde hastanın diş sorununa dolgu yapılarak çözüm bulunması işlemidir.

Diş köklerinde yer alan enfeksiyon durumunun ortadan kaldırılması için uygulanan kanal tedavisi işlemleri sonrasında rahatlıkla hastaya dolgu işlemi yapılabilmektedir. Kanal tedavisi işlemlerinin uygulanmaması durumunda dolgu yapılsa bile pek sağlıklı bir uygulama olmayacak ve hasta kısa zaman sonra yine aynı şikayetlere maruz kalacaktır.

Diş ağrısının fazla olması ve bu diş ağrısının daha sıklıkla gece geç saatlerde kişiyi rahatsız etmesi sıkıntılı bir durumdur. Diş hassasiyetinin oluşması ile hastaya mutlak surette kanal tedavisi işleminin uygulanması gereklidir.

Kanal Tedavisine Ne Zaman Gereksinim Duyuluyor?

Kanal tedavisi Beylikdüzü ilçesinde yer alan ağız ve diş sağlığı kliniğimizde, uzman hekimlerimiz tarafından sağlıklı şekilde uygulanmaktadır. Kanal tedavisi her hastaya uygulanmamaktadır. Zira kanal tedavisi işlemlerini yaptırması uygun olan hastalar sıklıkla sıcak ve soğuk içecekler karşısında diş hassasiyeti yaşayan kişilerdir. Kimi zaman diş hassasiyetinin yanı sıra yemek yerken dahi oluşan diş ağrılarının giderilmesi için kanal tedavisine gerek duyulur. Uzman diş hekimlerimizin uyguladığı kanal tedavisi sonrası diş kökleri enfeksiyondan arındırılır. Ardından ise dişin dolgu işlemi gerekiyorsa işlem tamamlanır.

Geçmiş zamanlarda diş köklerinde oluşan enfeksiyon hallerine karşın dişin iltihaplanması ve ayrıca hastanın yüzünde şişliğe neden olması gibi durumlar oluşabiliyordu. İşte böyle durumlarda dişteki şişliğin geçmesi için antibiyotik kullanımı ve ardından ağrının devam etmesi halinde dişin çekimi yapılırdı. Günümüzde ise ağız ve diş sağlığı kliniklerin gelişmesi ve diş tedavi yöntemlerinde yapılan iyileşmeler ile kanal tedavisi yapılmaktadır. Bu şekilde hastanın ağzında olan diş sayısı eksilmez ve ilerleyen süreçlerde de ayrıca porselen diş yapımına da gerek duyulmaz

kanal tedavisi

Kanal Tedavisi Beylikdüzü Klinikte Nasıl Gerçekleştirilir?

Beylikdüzü Lazer diş dolgusu ve kanal tedavisi işlemleri İstanbul Beylikdüzü Ağız ve Diş Sağlığı Kliniğinde uzman diş doktorları ile hastalara randevulu şekilde uygulanmaktadır. Kanal tedavisi işleminin uygulanmasından önce hastaya ilk olarak diş röntgeni çekilmesine karar verilir. Ancak bu radyografinin alınması sayesinde sorunlu olan dişin kökleri net olarak belirlenir. Ardından ise,

• Sorunlu olan dişin belirlenmesi ile dişin çevresinde hiçbir şekilde duyarlılık oluşmaması için lokal anestezi uygulanır. Böylelikle işlem sırasında hasta ağrı, acı hissetmemektedir.
  • Dişin minesi ve bu noktada yer alan çürükler var ise bunların tam olarak temizlenmesi ve bu şekilde pulpa boşluğuna ulaşılabilmesi sağlanır.
  • Diş kökünün kanalına tam olarak ulaşabilmek için döner alet kullanılır. Bu şekilde dişte var olan mikroorganizmalar ortadan kaldırılır.
  • Kanal tedavisi aşamasında diş röntgeni incelenerek dişin canlı olup olmadığı belirlenir. Eğer ki dişte canlılık durumu varsa diş kökünün içinde antiseptik eklenir ve bu şekilde beklenir. Bir sonraki randevuda hastanın diş kökünün kanları doldurulur.

Dişin bu tedavi yöntemiyle kurtarılması sağlanır. Kök kanal tedavi işleminden sonra hastada birkaç gün sürecek şekilde ağrı oluşabilir. Bu ağrı geçici olup işlem sonrasında birkaç gün süren normal bir ağrıdır. Beylikdüzü ağız, diş sağlığı kliniğimizde uzman diş hekimlerimizin uyguladığı kanal tedavisi işlemlerinde %95 başarılı sonuçlar alınmaktadır.